Dezinfekce / Dezinfekce nástrojů

M+W Lázeň na nástroje AF

M+W Lázeň na nástroje AF je dezinfekční a čistící koncentrát pro všechny stomatologické nástroje. Bez aldehydů a fenolů. Obzvláště dobrá snášenlivost s materiály, rozsáhlým účinkem, dvojitá ochrana proti korozi, biologicky odbouratelný. Vhodná pro ultrazvukovou lázeň a termolabilní materiály. Skvělý čistící účinek, příjemná vůně.

M+W Lázeň na vrtáčky

M+W Bohrerbad – lázeň na vrtáčky je čistící a dezinfekční prostředek pro vrtáčky, diamantové nástroje a další rotační dentální instrumenty. Účinný proti bakteriím, plísním, HBV / HCV / HIV virům.Doba působení 15 min. Vhodná pro ultrazvukovou lázeň. Není vhodná pro karborundové brousky, leštičky, umělohmotné a hliníkové nástroje.

Dezinfekce / Denzinfekce ploch

M+W Dezinfekce povrchů AF

M+W Dezinfekce povrchů AF je bez aldehydů a fenolů! Koncentrát pro dezinfekci a čištění ploch a inventáře v lékařském prostředí. Zvlášť určená pro prostory, v kterých je nutné vyhnout se pachovému zatížení. Odpovídá zákonným předpisům pro bezpečnost práce dle TRGS 525/ 540. Spektrum účinnosti: baktericidní, fungicidní, virostatické (HBV/HIV, papovaviry). Doba působení 1%- 1hod, 2%- 15min. (včetně HBV/HIV) dle DGHM předpisů. Nevhodná jako postřiková dezinfekce.

M+W Postřiková dezinfekce AF

M+W Postřiková dezinfekce AF je bez obsahu aldehydů k okamžitému použití pro rychlou dezinfekci medicínského inventáře, sanitárních zařízení, malých ploch i násadců a kolének. Účinné proti HCV, bakteriím (včetně TBC), plísním (1 min.), HBV, HIV (2 min.).

M+W Dezinfekční utěrky velké

M+W Dezinfekční utěrky jsou velké nenapuštěné dezinfekční utěrky o rozměru 30 x 30 cm, pevné. Pro impregnaci doporučujeme 1,4 l M+W Postřikové dezinfekce AF nebo M+W Postřikové dezinfekce bez alkoholu. V praktickém zásobním kbelíku zůstanou utěrky vlhké po mnoho měsíců

Dezinfekce / Ostatní dezinfekce

M+W Ultrasuc Super

M+W Ultrasuc Super je vysoce účinný čistící koncentrát na základní čištění odsávacích zařízení a odlučovačů amalgámů. Vhodný pro pískovače, při čištění odsávacích míst. Používat 1x týdně 5-10% roztok, doba působení 1,5-2hod. Obsah : lahev 2l

M+W Septoprint

M+W Septoprint je roztok k přímému použití k dezinfekci všech běžných otiskovacích hmot a zubních náhrad. Velmi dobrá snášenlivost s materiály, neovlivňuje sádrové modely. Bez formaldehydu a působí baktericidně vč.TBC, fungicidně, virostaticky (HBV/ HIV/ rotaviry) při době působení pouhých 10 min, které by neměly být překročeny. Otisky by před vylitím měly být propláchnuty čistou vodou. Doba působení 10 min. Obsah: 5l kanystr.

M+W Dezinfekce na ruce

M+W Dezinfekce na ruce je neparfemovaný roztok bez přidaných barviv k hygienické dezinfekci rukou. 100g roztoku obsahuje: 2-propanol 62,8g, destilovaná voda 37,2g. Baktericidní (i tuberkolocidní), fungicidní.

Přejít do e-shopu
Stránka je určena pro odborníky
Tyto stránky a na nich dále obsažené informace jsou určeny odborným pracovníkům ve zdravotnictví a nejsou určeny široké – laické - veřejnosti. Pokračováním v používání těchto stránek potvrzujete, že jste odborníkem ve smyslu §2a zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, ve znění pozdějších předpisů, a že jste si vědom (a) rizik, která jsou spojena s tím, že se seznámíte s informacemi takto určenými i pro případ, že odborníkem nejste.